Betaling

Alle priser i webshoppen er i danske kroner og inkl. 25% moms og andre afgifter.

På gohomemade.dk handles med danske kroner (DKK).

Du kan vælge at betale med Visa, Visa/dankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro eller MobilePay.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Levering

Vi leverer varer med Post Nord.

Der leveres kun pakker til Danmark til følgende priser:

  • Har du købt for kr. 499,- eller derover, sender vi varen portofrit, hvis du vælger MyPack Collect, hvor varen leveres til et af Post Nords afhentningssteder.
  • Forsendelser under kr. 499,- skal du betale kr. 39,- for at få sendt (som pakke), når du vælger MyPack Collect og selv henter pakken på et af post Nords afhentningssteder.
  • Vælger du MyPack Home, som er udbringning til egen adresse, gælder i begge tilfælde, at det er en tilvalgsservice, som du selv betaler. Post Nord tager kr. 17,- for denne service.

Af forsikringsmæssige årsager sender vi alle ordrer som pakke.

Der vil være track n’ trace på alle sendte pakker.

Vi bestræber os altid på at sende ordrer samme dag, som de er modtaget, såfremt varerne er på lager. Dog sendes der kun på hverdage. Leveringstid derfor 2-5 dage fra bestillingsdato.

Hvis varerne eller nogle af varerne ikke er på lager, sender vi en mail med forventet leveringstid. Ordren leveres samlet.

Der tages forbehold for ferie og sygdom.

Fejl

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes du rette henvendelse til: kontakt@gohomemade.dk
Telefon 51946890.
Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.

Meddelelsen skal gives til os på mail: kontakt@gohomemade.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Returvarer skal sendes til:
Go Homemade
Stenvej 6
9240 Nibe

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Go Homemade
Stenvej 6
9240 Nibe

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik

Du skal være fyldt 18 år, for at du kan handle hos os. Er du under 18 år, kræver vi samtykke fra dine forældre.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos gohomemade.dk og opbevares i de 24 måneder reklamationsretten er gældende, hvorefter oplysningerne slettes fra systemet. Udskrevne fakturaer opbevares i henhold til skattelovgivningen i 5 år, hvorefter de bliver makuleret.

Den dataansvarlige hos gohomemade.dk er indehaver Dorte Rasmussen.

Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Kundekonto

Som tilbagevendende kunde kan du oprette en kundekonto hos os og få fordele og rabatter. Du kan til enhver tid få slettet din kundekonto igen ved at sende en mail til kontakt@gohomemade.dk, så vil vi sørge for, at den straks bliver fjernet.

Nyhedsbrev

Du kan tilmelde dig gohomemade.dk’s nyhedsbrev, hvor du ca. en gang om måneden vil modtage mail om nye produkter, tilbud, kurser, tips, idéer og lignende. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på afmeld-linket. Hvis du støder på problemer med at afmelde dig fra vores nyhedsbrev, beder vi dig om at sende en mail til kontakt@gohomemade.dk . Vi vil sørge for, problemet bliver løst så hurtigt som muligt.
Vores samarbejdspartner i forhold til nyhedsbrevet er MailChimp.
Din mailadresse vil ikke blive videregivet til tredjemand i reklameøjemed.
Som registreret hos gohomemade.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: kontakt@gohomemade.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@gohomemade.dk . Hvis det ikke lykkes os sammen at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Forretningsbetingelserne er senest opdateret den 01.07.2018

__________________